KANTOOROPFRISSER
LEUVEN • Laat je interieur vertellen wie je bent en wat je belangrijk vindt
Je interieur is het verlengde van je merk en hoe je wil omgaan met je mensen. Het is daarom één van de fundamenten van je onderneming. Een interieur dat past bij je merkidentiteit, werkgewoontes en budget. Ik schuif dus graag mee aan tafel om te luisteren naar wie jullie zijn, waarvoor je merk staat en hoe we het interieur kunnen afstemmen op jullie (nieuwe) manier van werken.

De werkplek als onderdeel van je strategie met mensen als je belangrijkste investering
Vooral de nieuwe generatie is gevoelig voor ‘the New Way of Working’. In dat nieuwe werken verwachten werknemers de keuze tot een scala aan settings, afgestemd op de specifieke taak die ze voor de boeg hebben: focusruimte, zithoek voor overleg, vergaderplek, coffee corner en bijvoorbeeld een zitplek buiten of een hippe kantine. Maar ook zijn ze gevoelig voor love brands waarbij de keuze van materialen, kleuren, gezelligheid, verrassende elementen, planten en een aangepast verlichting een belangrijke rol spelen.
Wanneer het kantoor ingezet wordt als een strategisch middel om Het Nieuwe Werken te implementeren, komen vele voordelen naar boven. Gaande van een betere personeelsretentie, hogere loyaliteit, lager absenteïsme, hogere productiviteit, een beter werkgeversimago, efficiënter gebruik van de ruimte, verminderd risico van onderbreking en een hogere betrokkenheid met het merk.

Ik breng je visie tot leven.
Mijn basismissie is om kleine en grote interieurdromen van A tot Z budgetvriendelijk te realiseren. Ik richt me daarmee vooral op kleine en middelgrote kantoren.
Als gepassioneerd interieurstylist combineer ik dit talent met mijn rijke ervaring als specialist in branding en communicatie. Bovendien ben ik sterk in hoe je ruimtes optimaal en functioneel kan benutten.
Net zoals je logo, je beeldmateriaal en je communicatiestijl , maakt je interieur deel uit van de prikkels die je als onderneming uitzendt. Dat ervaren je klanten, maar het versterkt ook je werkgeversimago.

Kantoorgeluk en klantenbeleving zijn pijlers voor succes
Het Nieuwe Werken vraagt soms een verandering in de bedrijfscultuur. Door het vele thuiswerken zijn daarvoor de eerste stappen al gezet. Leiden en managen evolueert van controle naar vertrouwen. Leiders blijven fysiek en virtueel zichtbaar, maar hun status is minder gekoppeld aan hiërarchie. Er wordt meer gekozen voor persoonlijke kpi’s, doelen per team, coaching, wekelijkse evaluatiegesprekken, enz. Vooraanstaande bedrijven die deze stap gedaan hebben, zijn eerst begonnen met het kantoor te veranderen alvorens de cultuur te moderniseren. Op deze manier worden de gewoontes doorbroken en kan de manier waarop de medewerkers gemanaged worden evolueren.
Je kantoorinrichting is bovendien het eerste wat klanten en sollicitanten zien als ze binnenkomen in je bedrijf. De uitstraling moet dus aansluiten bij de kernwaarden van het bedrijf. Een inrichting, branding en communicatie die bij je merk, je visie en manier van werken past. Het draagt allemaal bij aan het succes van je onderneming.
Meerdere generaties op de werkvloer?
Niet al je werknemers kijken op dezelfde manier naar kantoorgeluk. De babyboomers en Generatie X houden vaak nog van een vaste werkplek of van een persoonlijke focusruimte. Terwijl de Millenials al meer open staan voor een modernere manier van werken, is vooral de nieuwe generatie Z gevoelig voor nieuwe manieren van werken. Aangezien kantoorgeluk voor iedereen moet gelden, is het belangrijk om voldoende rekening te houden met de wensen van heel je team.

Wij werken ook aan de BRANDING van je zaak!
Kantooropfrisser werk niet enkel aan meer kantoorgeluk op de werkvloer, maar begeleidt je ook in een goede merkbeleving t.o.v. je personeel en je klanten. We bekijken samen de mogelijkheden, realiseren de nodige ontwerpen en zorgen voor een professionele plaatsing